Google testuje zvýrazňování obsahu přímo na stránce na základě kliknutých výsledků vyhledávání
Google potvrdil, že testuje funkci, která zavede vyhledávajícího ze stránky s výsledky vyhledávání na webovou stránku třetí strany, poté jej ukotví na té přesné lokaci na webové stránce, zatímco zvýrazní tento obsah. Tohle je něco, co Google původně dělal na mobilních verzích vyhledávání skrze AMP mezipaměť, a co právě nyní testuje na počítačových a Chrome prohlížečích.
Jak to vlastně vypadá.
Glenn Gabe byl první, který si všiml tohoto testování a nahrál hned několik různých příkladů na jeho Twitter. Níže jsou některé z jeho příkladů.
Proč by nás to mělo zajímat.
S tímto vyhledávající mohou přeskočit všechny ty reklamy anebo výzvy do akce a skočit přímo na relevantní obsah. SEOs by si toho měli být vědomi a měli by sledovat, jestli jejich webové stránky dělají něco takového v GOogle Vyhledávání, a možná by měli vyměnit reklamy/ výzvy do akce na daleko příhodnější umístění.